Sweet life: Kada kažem mleko prvo pomislite na ...

Saturday, 13 May 2017

Kada kažem mleko prvo pomislite na ...

Šta vam prvo pada na pamet kada neko kaže mleko?  
Moj odgovor bi bio krava 🐮

E sad, zašto ovo pišem!?

Moje dete je poraslo i kako imam iskustva ( bar sam mislila ) sa starijim detetom počela sam sa čvrstom ishranom. Dolazi na red u uvođenje mlečnih proizvoda. Za mene su to pavlaka, sirevi, kiselo mleko, jogurt , mleko i sve to kravlje jer nam je ono najdostupnije u marketima a i najzastupljenije. 
Prvi kontakt s jogurtom je negativan. Jogurt = arergija, pavlaka = alergija, sirevi = alergija...

Da, upravo tako kao što mislite, ćerkica je alergična na mlečne proizvode. 
Šta sada!!!??? 
Iskrena da budem te stvari se svakodnevno nalaze u mom frižideru i njih kombinujem na 101 način. 
Odlazim u bolje snabdeven market i pronalazim sojino i pirinčano mleko. Kupujem ih i kreće degustacija. 
Krajnji rezultat je 💃💃💃💃💃


3x URA  za zamenu za kravlje proizvode. 

Ali, cena pirinčanog i sojinog mleka je poprilično velika te sedam za komp i Google ( moj verni drug 😊 ) me uči nekim novim stvarima a to je pravljenje mleka. Da, dobro ste pročitali - PRAVLJENJE.

Hahahahah sada sam ja kravica. 

Pronalazim recepte za razna mleka kao što su ovseno, pirinčano, kokosovo, bademovo. 
Pravila sam ovseno i pirinčano mleko ali moj izbor je ovseno. Biram njega jer je ekonomičnije ( mada ni pirinčano ne ispadne skupo ) i mnoooogo jednostavnije se pravi. 


OVSENO MLEKO

Potrebne su vam ovsene pahuljice, voda, blender. 
Da, samo to. 

Dve supene kašike ovsenih pahuljica preliti vodom i ostaviti da odstoji 20 minuta (može i duže-provereno ). Kroz cedaljku procediti natopljene pahuljice i proprati ih pod mlaz vode. Staviti ih u blender i dodati 0,5 l vode. Sve dobro izblendati. Procediti kroz gazu i čuvati u frižideru. Može da stoji 2-3 dana. 

Ja koristim Nutri Bullet i prezadovoljna sam učinkom. Pravim manju količinu jer kao što ste videli nije teško napraviti ga pa volim uvek da imam sveže mleko. Odlično se kombinuje sa granolom, u smutijima i naravno za moje dete koje ga ovako pije. Iskrena da budem i ja sve više korisim upravo ovo mleko i odlična je zanema za kravlje.

Takođe mleko koje nam je pored ovsenog zamena za kravlje je pirinčano. Njega malo slabije pravimo jer je duža procedura ali kada imamo više vremena i on se nađe u frižideru. Odličnog je ukusa i veoma malo se razlikuje od kupovnog. Razčika je u slatkoći. Naravno nije teško pooditi da je kupovno slađe 😃
Ukoliko se odlučite da isprobate i ovo mleko evo kako ga ja pripremam. 






PIRINČANO MLEKO

Potreban vam je integralni (može i običan) pirinač, voda, blender.
100g intergalng pirinča potopiti na par sati ili preko noći u vodu. 
Isprati ga i staviti da se kuva. Skuvani pirinač sipati u blender zajedno sa 400ml  vode (prokuvane).  Sve izblendati i procediti kroz gazu.


Da li ste nekada probali ova mleka, kako vam se dopadaju?

Ovakvu flašu sam tražila baš dugo i pronašla sam je u prodavnici LIVING
U njihovoj prodavnici kao i na sajtu možete pronaći fenomenalne proizvode za kuću.

Hvala što me pratite. Posetite moju Instagram i Fb stranicu



No comments:

Post a Comment

Hvala što me pratite i čitate postove. Kada su komentari i predlozi u pitanju uvek su dobrodošli.